Dobíjení
FonziETV napsal:
zdemal napsal: Mám najeto 69000 km a mám stále původní regulátor, který funguje bez problémů. Nicméně si hraju s myšlenkou, že tam z preventivních důvodů dám Vape. Jak říká Fonzi, může odejít kdykoliv a když se to stane někde daleko od baráku, tak je to průser.
A kolik ti ten original dobiji v zatezi?
Ja jsem o weekendu vyndal konecne baterku z motorky. Od podzimu stala motorka v nevytapene garazi. Merim baterku a mela 12.6 V. Pripl jsem ji na nabijecku a okamzite zahlasila ze je nabito. Baterka ma 3roky a ani jednou na nabijecce nebyla ze by se musela dobit. Vzdycky stejny scenar. A to proto, ze to dobiji jak ma. Baterka je stale nabita a to je pro ni nejlepsi. Na jaro prijdes, natahnes parkrat benzin, zmacknes tlacitko a jedes.
14,2.
S jarníma startama to mám stejný jako ty. Pravda, baterku dám cca 2x za zimu na nabíječku. Ale to jen tak pro kontrolu. Po pár minutách hlásí, že je nabito. Co myslíš? Mám ten regulátor řešit, nebo to zatím nechat být, když to funguje? Dobíjí to, ale představa, že mě to najednou někde nechá mi vadí.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
zdemal napsal:
FonziETV napsal:
zdemal napsal: Mám najeto 69000 km a mám stále původní regulátor, který funguje bez problémů. Nicméně si hraju s myšlenkou, že tam z preventivních důvodů dám Vape. Jak říká Fonzi, může odejít kdykoliv a když se to stane někde daleko od baráku, tak je to průser.
A kolik ti ten original dobiji v zatezi?
Ja jsem o weekendu vyndal konecne baterku z motorky. Od podzimu stala motorka v nevytapene garazi. Merim baterku a mela 12.6 V. Pripl jsem ji na nabijecku a okamzite zahlasila ze je nabito. Baterka ma 3roky a ani jednou na nabijecce nebyla ze by se musela dobit. Vzdycky stejny scenar. A to proto, ze to dobiji jak ma. Baterka je stale nabita a to je pro ni nejlepsi. Na jaro prijdes, natahnes parkrat benzin, zmacknes tlacitko a jedes.
14,2.
S jarníma startama to mám stejný jako ty. Pravda, baterku dám cca 2x za zimu na nabíječku. Ale to jen tak pro kontrolu. Po pár minutách hlásí, že je nabito. Co myslíš? Mám ten regulátor řešit, nebo to zatím nechat být, když to funguje? Dobíjí to, ale představa, že mě to najednou někde nechá mi vadí.
Já bych ho vyměnil



Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.






Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
FonziETV napsal: No toto je věc která tě klidně může znenadání někde pěkně vyšplouchnout. Já myslím, že to není tak strašná investice a budeš mít klidnou mysl, když někam pojedeš. Ona elektronika odchází tiše a náhle
Já osobně adrenalin v tomhle směru rád nemám, tak bych to neriskoval...ale znám lidi, co na několik tisíc kilometrů dlouhou cestu vyráží s tím, že na motorce nebo autě ví o problému, skrz který je stroj může kdykoliv zradit a i přesto, že náprava znamená pársetkorunovou investici, klidně vyrazí. To je hold adrenalin
Za mě....vyměň ho teda jestli tam máš stále origo a někdo před tebou už to neudělal
14.2V se mi na origo regulátor zdá až moc dobré
Ale třeba povedený kus
Ten origo je totiž určený pro altíky do 250W
Originál je to určitě. Jsem druhý majitel a ten první měl tu motorku cca rok. Každopádně ho vyměním.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Ja som sa vybral na trip do Ciernej hory a ked som sa vracal, tak posledny den cestou domov mi to uz zacalo tak blbnut, ze som ledva dosiel domov. Palubne napatie uz bolo tak nizke, ze som musel povypinat vsetky spotrebice a ledva ledva s vynechavanim motora som sa doplazil domov.
OD vtedy som tej motorke uz tak neveril, pokial som to komplet nepresiel a vymenil / prerobil celu nabijaciu sustavu. Od vtedy je to labutia piesen. Odvazil som sa az do Turecka a vsetko islo bez problemov a prisiel som s plnou baterkou naspat domov. Oplati sa to. Neviem si predstavit, ze by som ostal trcat niekde v strede Bulharska s vymlatenou baterkou a nefunkcnym dobijanim

Inak ked som ju kupoval, majitel mi dal orginal regler do krabice s komentarom, ze tam dal nejaky iny a podla cisel na nom, a uja gugla to bol nejaky z Hondy, ale ten bol rovnako na hovno ako orginal.
Inak fajn tema, myslim ze sa hodi nielen pre majitelov ETV, ale aj pre ostatne typy moto, kde je princip dobijania uplne rovnaky. Srry za offtopic.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.