Vysoká spotřeba/kouř/bohatá směs

Více
28. lis 2012 16:45 #958 od Giovany
No ono to drží za studena tak 1800-1900 a po zahřátí tak 1300-+ ,, pocitově se mi to zdá že je to pořád vysoko,, ale asi to k tomu patří.. tak at se ti to podaří doladit

Sono sempre moderato critico!

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
29. lis 2012 09:29 #959 od wp_thunder
To máš v poho mě to drží za studena přes 2000 a pak to padne na cca 1600-1800.

Jinak včera jsem popisoval chování v opěvovaném A-Spiritu a podle nich by mělo stačit seřídit(udělat synchronizaci) .... Ono s ohledem na origo diagnostiku ke který se nedostanu, tak pokud nenajdu závadu na ničem jiném tak mi nezbyde než to zkusit....

Musím ještě zjistit co vše jde nastavit v TuneECU, co jsem zatím koukal, nejsem si jistej jestli tam jdou řídit volnoběžný otáčky.....

Martin @ Thunder

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
29. lis 2012 20:03 #960 od Cichal
V mape pomocou TuneEcu mozes menit hodnoty lubovolne,ci palivo,ci zapal :evil: ,ale musis vediet co robis a mal by si mat masinu na dyne a kontrolovat zmenu hodnot na chovanie motora.Presne na zvysenie volnobeznych otacok som sa pytal aj ja,ale Catfish mi to neodporucal.Ked si otvoris rozne mapy v TuneEcu,tak budes vidiet ako maju ponastavovane volnobezne otacky v zavislosti od teploty motora.Kurna ale som sa rozpisal :woohoo:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
01. led 2013 18:23 - 02. led 2013 20:57 #975 od wp_thunder
Tak jsem veškeré práce nechal na jaro, protože když jsem moto napíchl kabelem na notebook a stahoval palivovou mapu, tak mi jak na potvoru selhala baterka notebooku a při 87% se odporoučel do vypnutí :o(. Nicméně jsem si ověřil, že kabel a SW funguje. Capa mám u kámoše asi 80km daleko, takže o vánočních svátcích jsem jen vzdychal a vzpomínal...... a už chci jaroooooooo

Nicméně v rámci teoretických příprav bych potřeboval rozklíčovat věci okolo těch palivových map - která je ta správná.... Jsou celkem 3 typy map, pro CAPA se senzorem, bez senzoru a s Lambda sondou (katalyzátorem). Podle čeho se dá určit, který Capo má tu konkrétní součástku či nikoliv. Je to nějak daný např. rokem výroby nebo dá se to určit z VINu ???

Díky za postřehy

Martin @ Thunder
Poslední změna: 02. led 2013 20:57 uživatelem wp_thunder.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
02. led 2013 17:08 #977 od smazak73
S Katalyzátorem a bez poznáš jednoduše od tlumiče výfuku jdou svody směrem k motoru. Bez katu je tam jen roura(trubka) s katem je ten svod rozšířený a to je právě kat. Na svodech vespod motoru je umístěná lamda v (v trubce je čidlo a vedou k němu dráty) lidově řečeno. Ten senzor nevím co máš na mysli ...čidlo čeho??

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
02. led 2013 21:07 - 02. led 2013 21:07 #978 od wp_thunder
No se týče motorky s katem, tam je to jasný - to vizuelně poznat jde, jak píšeš. Ten senzor vzduchu ale asi na první pohled vidět není. Když se mrkneš na palivové mapy od catfishe, tak nabízí celkem 3 typy:
Caponord with oxygen sensor and charcoal canister 050428_catfish_map.hex
Caponord with oxygen sensor 050429_catfish_map.hex
Caponord with none of the above. 051123_catfish_map.hex

Proto si říkám, že to musí být nějak daný rokem výroby a snažím se najít vodítko. Jde mi o to zda se dá říct že např Capa vyrobený do r. 2005 neměly katalyzátor nikdy atp..... Nějaký klíč k tomu být musí, protože tychle změny konfigurace motorky musely chodit v nějakých časových intervalech, těžko dělali různý konfigurace paralelně... Samozřejmě mě to zajímá hlavně kvůli mýmu kterej je r.v. 2002, ale myslím že by to pomohlo každýmu, kdo tápe, která mapa je ta pravá....

Martin @ Thunder
Poslední změna: 02. led 2013 21:07 uživatelem wp_thunder.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.663 sekund
Powered by Kunena fórum