Dobíjení
14. zář 2015 00:39 #3051
od gicocapo
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
19. zář 2015 06:20 #3055
od FonziETV
Zkušenosti s VAPE jsou dlouholeté a hlavně ověřené i z jiných motorek a odvětví. Tak proč laborovat s něčím jiným. Neříkám že něco jiného je špatné, to ani náhodou. Ale jestli tu jde o peníze tak...cituji:
"Vozíš si prdel v Bentley a nemáš 20 000 EUR??? To ti asi rozjebem hlavu...." Tacho
Tak nějak podobně...těch pár stovek rozdílu ceny asi nehraje až takovou roli.
"Vozíš si prdel v Bentley a nemáš 20 000 EUR??? To ti asi rozjebem hlavu...." Tacho

Tak nějak podobně...těch pár stovek rozdílu ceny asi nehraje až takovou roli.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
19. zář 2015 10:32 - 19. zář 2015 10:38 #3057
od gicocapo
zaujimalo ma to, lebo do afriky bol majitelmi odporucany ignitech. tak som ho tam aj ja supol, ked mi origo prdol. ale ja sa tiez radsej spolahnem na overene a vyskusane veci, par korun nehra rolu.
môj zatial slape, ale ja mam na capovi len nejakych 17tis. km.
hm, mozno by bolo dobre ho radsej preventivne vymenit za VAPE...
môj zatial slape, ale ja mam na capovi len nejakych 17tis. km.
hm, mozno by bolo dobre ho radsej preventivne vymenit za VAPE...
Poslední změna: 19. zář 2015 10:38 uživatelem gicocapo.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
20. zář 2015 08:13 #3059
od FonziETV
Nejde jen o prevenci. Pokud by ten originál fungoval dobře, nebyl by k tomu důvod.
Originál je těžce poddimenzovaný (je určený do 250W; Capo má 470W altík) a nefunguje jak má. Má nízké výstupní napětí a nestíhá dobíjet baterii do plné kapacity. Tudíž snižuje i její kapacitu a životnost. Origoš je uvnitř řešený ještě postaru a dost se hřeje (není problém aby pouzdro měl přes 80°C). Vape používá novější technologie součástek, které nemají téměř žádný ztrátový výkon a tudíž chladič dosáhne cca 30°C.
Originál je těžce poddimenzovaný (je určený do 250W; Capo má 470W altík) a nefunguje jak má. Má nízké výstupní napětí a nestíhá dobíjet baterii do plné kapacity. Tudíž snižuje i její kapacitu a životnost. Origoš je uvnitř řešený ještě postaru a dost se hřeje (není problém aby pouzdro měl přes 80°C). Vape používá novější technologie součástek, které nemají téměř žádný ztrátový výkon a tudíž chladič dosáhne cca 30°C.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
21. zář 2015 20:43 #3063
od gicocapo
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
24. zář 2015 17:41 #3064
od FonziETV
Doporučuju to tak udělat i s úpravou zapojení kterou už jsem tu několikrát popisoval do detailu
Opravdu to má smysl. Po této úpravě jsem měl přes zimu moto odstavené v plechové nevytápěné hale a na jaro přijdu a moto krásně točí jak vsteklá. Baterka byla taky nová EXIDE.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.236 sekund