Zavzdušňování předních brzd

Více
09. bře 2011 06:14 - 09. bře 2011 06:21 #312 od PavelETV
Oča: Zdar zkoušel jsem někde sehnat ty náhadní gumičky do toho brzdiče a nakonec jsem tam dal gumičky s dýchacího přístroje Saturn Zatím všechno funguje!



A bude fungovat do doby, než ti je kapalina sežere.....
Poslední změna: 09. bře 2011 06:21 uživatelem PavelETV.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
09. bře 2011 06:19 #313 od PavelETV
Pánové, jaké máte brzdové hadice ? Pořád původní gumové ? A jak často měníte kapalinu ?
Já dal cca ve 20000km pancéřové,kapalinu měním po dvou letech a problémy z brzdama nemám ani v 70000km.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
09. bře 2011 18:22 #314 od CapoRider
Ahoj já mám originál pancéřovky vpředu, kovové trubičky od zadní brzdy, mám ABS a zadní brzda se mi zavzdušňuje šmejd jeden. Kapalinu měním taky pravidelně.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
10. bře 2011 06:05 #315 od PavelETV
CapoRider napsal:

Ahoj já mám originál pancéřovky vpředu, kovové trubičky od zadní brzdy, mám ABS a zadní brzda se mi zavzdušňuje šmejd jeden. Kapalinu měním taky pravidelně.


Nevím, že by Caponord měl někdy od přírody pancéřovky, snad některé novější modely. Já tam panceřovky montoval dodatečně a na všech ostatních jsem vždy viděl jen gumové hadice.
Jak se projevuje zavzdušnění zadní brzdy ?
Mně se podaří prošlápnout zadek jen při opravdu svižném projíždění několika alpských pasů za sebou (tam mám ale pořád původní gumové hadice). Stačí ale nechat brzdu trochu vychladnout a je zase všechno OK.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
10. bře 2011 10:09 #316 od CapoRider
Ahoj verze s ABS má vždycky pancéřovky od výroby. Nevim dělá mi to jen zadní brzda. Odzvdušním a po cca 2 - 3 týdnech je to měkké jak žvejkačka. Kapalinu používám DOT 4.
No uvidíme zkusím to probublat od třmenu nahoru a uvidíme. :blink:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
10. bře 2011 21:16 #317 od čuník
Zdar jak sviňa ogaři, zkoušel sem odvzdušňovat protlačením od třmené do nádržký, ale tam cesta moc nevede! Alespoň mi to tak připadne: Podle mne nejlepší způsob je stary klasický! Spíš jestli nemáte problém s gumičkama na hlavním brzdovém pístku?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.235 sekund
Powered by Kunena fórum