Stator alternátoru
25. zář 2013 18:06 #1651
od Myro
Tady ho koupíš celý
www.wemoto.cz/bikes/aprilia/etv_1000_cap...tator_-_by_electrex/
A nebo nechat převinout tady
www.previjeni-regulatory.cz/index.php?page=zapalovani
No a přeměření provedeš podle tohoto návodu
motoride.sk/c/418/testovaci-diagram-kont...klovych-baterii.html
Pokud máš regulátor od Vape, tak technici od Vape tvrdí, že ještě vadnej žádnej neměli tak bys byl první a výměna by byla bezproblémová.
Odpověděl Myro pro téma Stator alternátoru
čuník napsal: Regulátor dobíjení mám vyměněné cca 2 měsíce za wape. Samozřejmě, že může být chyba v regulátoru. K měření jsem se ještě nedostal. Jen jsem tak nějak uvažoval , kde může být zrada. Spíš se to jeví na mezizávitový skrat na statoru. Máte někdo zkušenost s převitím??
Tady ho koupíš celý
www.wemoto.cz/bikes/aprilia/etv_1000_cap...tator_-_by_electrex/
A nebo nechat převinout tady
www.previjeni-regulatory.cz/index.php?page=zapalovani
No a přeměření provedeš podle tohoto návodu
motoride.sk/c/418/testovaci-diagram-kont...klovych-baterii.html
Pokud máš regulátor od Vape, tak technici od Vape tvrdí, že ještě vadnej žádnej neměli tak bys byl první a výměna by byla bezproblémová.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
25. zář 2013 21:55 #1652
od čuník
Odpověděl čuník pro téma Stator alternátoru
Děkuju za Vaše reakce. Pak dám vědět jak to dopadlo a kde byla chyba!!
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
27. zář 2013 20:23 #1653
od Dadin
Odpověděl Dadin pro téma Stator alternátoru
Čest. Já mám tu nemilou zkušenost již dvakrát. Pokaždé shořené vinutí statoru. Nikdo neví proč se tak děje, ale po cca 20tis. mi shoří. Převinutí mě stojí 3000,- v servisu u Dvora Králové n.L.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
30. zář 2013 20:58 #1659
od čuník
Odpověděl čuník pro téma Stator alternátoru
Zdar jak svina, stator má naběháno cca 40tis. Zítra přijde elektrikář tak uvidim co zněj vypadne.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
02. říj 2013 18:43 #1665
od čuník
Odpověděl čuník pro téma Stator alternátoru
Takže rozluštěno. Počátek problému vznikl na velkém hnědém konektoru mezi válcama. Přidávám foto. Po vycvaknutí konektoru a následném spojením kabelama mezi altíkem a regulátorem a nastartování, leze z každého drátu jen asi po 12 voltech. Stator jsme vydělali ven a je viditelné malé přepálení izolace u počátku drátu. Takže snad to pude nějak zaizolovat a pak jse uvidí.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
17. pro 2013 20:36 #1689
od čuník
Odpověděl čuník pro téma Stator alternátoru
Zdar jak svina, jak jsem sliboval tak plním. Po dlouhé době capoš začal dobíjet, sláva!! Samozřejmě to nebylo tak jednoduché. Alternátor se dohromady převíjel dvakrát, protože na poprvé výsledek byl stejný, že na jednom se žlutých kabelů bylo málo voltů. Po druhém převití už jen dvou "fází" výsledek bohužel stejný. Takže do třetice jsem objednal náhradu alternátoru z Wemoto a dnes jsme to rozchodili. Při nastartování se tváří vše normálně, ale při zatížení vším co jde zapnout na capošovi napětí na volnoběh klesne na zhruba 13,2v. Po zvýšení volnoběhu o 500 otáček je hodnota kolem 14,3v. Takže výkon alternátoru bude oproti originálu menš! Dráty na vinutí jsou menšího průměru a cívky jsou taky o cosi menší než originál. Po této zkušenosti a zachování originálního alternátoru doporučuji oba hnědé konektory VYSTŘIHAT PRYČ a spojit na přímo aletr. s regulátorem!!!!!!!! Ušetří se čas,práce a taky nemalý finanční obnos. Nicméně všem přeji hezké svátky, krásného silvestra a hlavně ve zdraví vždy se vrátit domů. Zdar jak sviňa

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.199 sekund