Poradit,co si koupit do zásoby :-)
No a namotorce to vypadá takhle
U VAPE 106-ky /500W/ při měření napětí je jedno jaké máte otáčky, napětí má stabilní hodnotu a je závislé na stavu nabytí akumulátoru po cca 2min stouplo napětí z 13,6V na 14,3 a po zapnutí světel kleslo na 14,1 a zdálo se že lehce stoupá. nicméně při manipulaci s plynem, se cifra na voltmetru, ani nehla. Teplota regulátoru se pohybovala do 30stupňů. Před tím testovanej regulátor od Aprilie měl po třech minutách teplotu k 70ti stupňům
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Ludva napsal: No asi půjdu do toho Vape. Jelikož dneska po měření jsem zjistil, že to dobíjí 12,6 při 4000 tisících a po ujetí dnešních 140km už se jí moc startovat nechtělo. Myslím,že bude nejlepší jim to tam poslat celé to staré a oni to předělaj i s kabelama. Koukal jsem ještě na motorkáře a někdo tam prodává taky nové firma neznámá cena 1600kč
No každopádně jestli Vape je odzkoušené tak litr řešit asi nebudu.
Já jsem koupil původně originál přímo do Caponorda u zastoupení Aprilie v Praze. Stálo mě to po slevách snad 2200kč a bylo po něm prd. Napětí tam lítalo jak se mu chtělo a když jsem po dlouhé vyjížďce nemohl nastartovat šlo z domu.
Stále ho mám, nabíjí ale žádná hitparáda. Jiné než Vape nekupuj. Já jsem už pár regulátorů dělal i na jiné motorky a vždy Vape i po 10-ti letech šlapou - prostě "DOŽIVOTÍ".
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.



Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
+ (červený) - připojit pod přívod od baterie na stykači (relé) startéru
- (černý) - připojit pod šroub zboku zadního válce (jsou tam nálitky se závitem na obou stranách, kdyžtak doplnit krátký inbus M6)
3x fáze (žlutý) - spojit spolehlivým způsobem (například lisovací kabelové spojky nebo pořádně proletovat) v místě, kde je mezi válci hnědý konektor (ustřihnout, zdroj problémů). Já jsem uřízl kousky měděné trubičky a na obou koncích jim kolmo k ose provrtal 2mm vrtáčkem jednu stěnu cca 3mm od konce. zasunul do nich odizolované konce drátů a ten konec před dírkou rozlisoval kleštěma na kulaté konektory (mají takový výstupek) a oba konce ještě s použitím kapaliny pro letování pořádně proletoval a přetáhl přes to smršťovačky a PE oplet.
Při takto připojeném regrelu mi to dobíjí cca 14,5 V, což je horní hrana napětí, které by mělo do baterky jít. S takovýmto dobíjením na podzim motorku odstavím, nechám v ní baterku (parkoval jsem v plechové nevytápěné hale), na jaře přijdu a na dvě otočení motorem bez problémů nastartuju, protože baterka je za provozu stále plně nabitá a v takovém stavu udrží kapacitu dlouho a její životnost se tím rapidně prodlouží. Jen pro úplnost. Baterka je EXIDE a ted ji mám 3.sezonu.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.