2-3tis otacek vs vyfuk

Více
14. srp 2009 06:37 - 14. srp 2009 06:40 #14 od CapoRider
Odpověděl CapoRider pro téma Re:2-3tis otacek vs vyfuk
No mě se po namontování laďáků zdá že motorka jde od nižších otáček a necuká. Ale jezdit od 2000ot se mi zdá vražda pro motor.Dolní hranice je tak 3500ot. Já ho teda nenechávám cukat je mi ho líto když se nechá tak pěkně točit.
Ještě k výfukům, co se změnilo tak je brždění motorem už to není tak výrazné jako s origo výfuky. Ale jinak samá pozitiva!! B)
Poslední změna: 14. srp 2009 06:40 uživatelem CapoRider.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
14. srp 2009 06:48 #15 od STRUCTOR
Odpověděl STRUCTOR pro téma Re:2-3tis otacek vs vyfuk
No. Mne to s tim mym "ladakem" necuka uz asi od dvou tis, teda pri citlivem zachazeni s plynem. Driv to prave bylo pouzitelne tak pres tri tis otacek, a to me stvalo. Pri cestovani ustalenou rychlosti kolem 100km/hod to byla vyslovene potiz, musel jsem jezdit na 5 nebo dokonce i nekdy na 4. Ted je to proste pouzitelnejsi. Jen me stve ta dlouha jednicka, kdyz se pak nekde protahuju v kolone, je moc rychla. :)
Zmenu v brzdeni motorem jsem nezpozoroval, ale protoze jezdim na konci kolony a rad se u toho kocham krajinou, nebo se zaposlucham do mp3, tak puzivam vice brzdy.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
14. srp 2009 08:09 #16 od CapoRider
Odpověděl CapoRider pro téma Re:2-3tis otacek vs vyfuk
No já teda i s origo výfukama jsem mohl jet na 6 100km/h a točí to tak 4000ot myslim. :blink:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
14. srp 2009 13:32 #17 od PavelETV
Odpověděl PavelETV pro téma Re:2-3tis otacek vs vyfuk
Já jsem namontoval Leo Vince SBK teprve letos po cca 40000km na Caponordovi a je to výrazný rozdíl. Použitelné otáčky se posunuly pod 3000ot/min a po vyjmutí tlumících vložek dokonce ke 2000ot/min. Prakticky zmizelo ucukané chování stříkačky v těchto otáčkách. V sání mám propustný KN filtr.
S verzí RR se dá posunovat díky krátké jedničce a kratšímu sekundáru prakticky krokem.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
18. srp 2009 13:28 #21 od Piwell
Odpověděl Piwell pro téma Re:2-3tis otacek vs vyfuk
Já mám Caponorda jen chvíli. Koupil jsem dovoz z Itálie, dle všeho mi připadá, že má skutečně těch 27 000 km najeto. Měl jsem teda štěstí a koupil ho i s laďákama Leo Vince SBK. Vložky tam mám daný a připadá mi to akorát. Originální výfuky mám k tomu taky, ale nevidim důvod je tam montovat B)
Včera jsem měnil řetězovku (už byla taková nic moc) a zjistil jsem, že tam byl převod 16/45 zubů (kolečka SunStar, řetěz Regina), já mám teď standardních 17/45 zubů (kolečka PBR, řetěz D.I.D 525 ZVM2 gold).

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Láďa
  • Avatar uživatele Láďa
  • Návštěvník
  • Návštěvník
18. srp 2009 19:29 #22 od Láďa
Odpověděl Láďa pro téma Re:2-3tis otacek vs vyfuk
Ahoj všem, když mám línou náladu a nechce se mi zrovna moc řadit, tak mám s nekultivovaností motoru mezi 2-3 tis. otáček taky problém. Ale přemýšlím nad sebou, jestli od něj nechci až moc, když si připomenu, že max. krouťák´= 6250 ot., max.výkon = 8250 ot. Výsledek : žádné úpravy a řadit, řadit, řadit!!

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.212 sekund
Powered by Kunena fórum