EFI

Více
28. čvc 2014 18:43 - 28. čvc 2014 18:47 #2185 od PavelETV
Odpověděl PavelETV pro téma EFI
Tak ani mne neminul malý zádrhel v elektronice. Při více než 90000km má ale na drobné vrtochy nárok.
Ráno mi při startu začalo blikat EFI. Protože ale moto fungovalo a něco podobného se mi stalo cca ve 20000km a zase samo přestalo vyrazil jsem na cestu.Problikávání trvalo celých 400km. Chvílemi zmizelo a vypadalo to, že to souvisí s otřesy. Po autodiagnostice vyskočila chyba na vnitřní cívce předního válce. Doufal jsem ve špatný kontakt nebo vodu. Předtím jsem umýval moto vápkou.
Všechny kontakty jsem vyčistil, promazal a znovu poskládal. Přitom jsem zjistil, že barvy vodičů na přívodních konektorech jsou prohozené. Zapojil jsem tedy cívky podle schématu a poskládal. Vyhodilo to ale chybu na druhé cívce. Tedy na stejné jako prvně jen napájené jiným konektorem. Řekl jsem si tedy, že je jednoznačně špatná cívka a objednal novou.
Abych nestrácel čas, vymontoval jsem cívky včetně kabelů a koncovek od předního válce a namontoval cívky od zadního. Vzadu je výměna otázkou pár minut...
Zkusmo jsem zapojil i zadní válec a vyzkoušel diagnostiku. Pořád hlásila chybu na stejné cívce. Tedy u předního válce a na stejné pozici, i když cívky jsou prokazatelně dobré. Vyzkoušel jsem ještě prohodit svíčky, jestli se náhodou chyba nenačítá od ní, ale bez výsledku.

Máte někdo nějaký nápad ???
Poslední změna: 28. čvc 2014 18:47 uživatelem PavelETV.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
29. čvc 2014 06:40 #2188 od FonziETV
Odpověděl FonziETV pro téma EFI
Zkus proměřit napájení v těch konektorech k cívkám. Červený je vždy +12V po klíčku z hlavního relé vstřikování. Měř proti zemi. Teď si neuvědomím, jak je to fyzicky ve svazku tažené. Z tohoto relé je napájený ventilátor, trysky, volnoběžný ventil i samotná jednotka, takže je blbost úplný výpadek. Je možné, že jsou ty přední cívky na samostatné větvi a je někde stuďák nebo zlomený drát. Po tom, co jsem měl v dílně na zemi komplet rozbalenou kabeláž a viděl co jsoem viděl, bych se tady u tohoto stroje nedivil ničemu :-D Ideálně připojit měřák nebo LEDku s odporem a pohýbat a zatahat za kabeláž.
Ještě zkus zatáhnout za dráty jako bys je chtěl vytáhnout z konektoru. Občas se mi stalo že uvnitř toho konektoru buď upadne drát nebo samotný pin se ulomí. U těchto konektorů (používají je v Renaultech a Peugeotech) se to občas stane.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
01. srp 2014 06:56 #2204 od PavelETV
Odpověděl PavelETV pro téma EFI
Problém vyřešen :)

Když jsem proházel cívky, zapnul zapalování a házelo to stejnou chybu, byl jsem tak znechucený, že jsem si neuvědomil potřebu znovu nastartovat.
Když se mi to trochu rozleželo v hlavě, včera jsem se k moto vrátil, nasadil nádrž a bylo jasno. Po nastartování se původní závada resetovala a vyskočila jiná na pozici, na které byla původní vadná cívka. U zadního válce už to byla otázka pár minut výměny za novou - originál.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
01. srp 2014 17:04 #2205 od honza
Odpověděl honza pro téma EFI
Kolik jsi dával prosím tě za origo cívku. Díky

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
01. lis 2014 17:53 #2310 od capotom
Odpověděl capotom pro téma EFI
Zdravím Caponorďáky, objevila se Vám někomu chybová závada 44??? V seznamu chybových kódů není. Máte s tím někdo zkušenost????
Díky za rady.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
04. lis 2014 19:50 - 04. lis 2014 19:51 #2311 od Nezmar
Odpověděl Nezmar pro téma EFI
Přílohy:
Poslední změna: 04. lis 2014 19:51 uživatelem Nezmar.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.671 sekund
Powered by Kunena fórum