TuneECU

Více
25. bře 2016 12:27 #3604 od FonziETV
Odpověděl FonziETV pro téma TuneECU
Manuál uvádí:
USA 1,0 - 1,5%
EU 1,5 - 2,0%
Závodní použití 3 - 4%

Ale je to pouze předpis související s homologací v té které zemi a dá se říct, že je to kompromis mezi ideální směsí, tedy stechiometrickým poměrem, a homologačními předpisy. Dneska motory chodí většinou na chudší směsi. Tvůrce map tvrdí, že se motor chová nejlépe nad 2,5% CO. Pod tuto hodnotu má sklon k zakopávání a houpání otáček, což mohu z vlastní zkušenosti potvrdit. Při tom je potřeba, aby oba válce měly hodnotu co nejméně rozdílnou. Tzn. než se do něčeho takového pustíš, je potřeba vyčistit klapky, volnoběžný ventil, kanály a udělat důkladně synchro. Dobré je mít v pořádku i ventilové vůle. O čistém vzduchovém filtru snad psát nemusím. Po přehrání a vyčištění udělat reset TPS. Začít tím, že to nastavíš opravdu na ucho tak aby motor šel hladce a nezakopával. Pak to doladit na CO testeru.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
25. bře 2016 14:49 #3606 od findejs1310
Odpověděl findejs1310 pro téma TuneECU
Dekuji Fonzi
Pokusim se 2,8..budu mit na to cas a klid tak snad to pujde.
Motorka byla v servisu na ventilech klapkach a vubec celkove kontrole.
No a na me zustalo to ladění :laugh: :laugh: a priruby :angry: :angry:
No nic ...mapu mam catfish2011 a na ucho jsem naladil...cca IFT od nejakych 30
zacina plynuly volnobeh.Puvodne tam bylo 40,6.No uvidime co emise.
Necekam ani vykon ani rychlost..pouze doufam ze se trosku upravy kroutak v nizsich otackach protoze jsem stale ve dvou a s kufrikama.Po prechodu z jednovalu mam trosku problem to vytacet :laugh: ruka by chtela ale hlava rika neeee :laugh:
Jinak filtr origo laufy origo svice Brisk 3elktr.... na Iridium sran.c. ;)
Tak uvidime co z toho vyleze.
Jura
PS:O te homologaci vim....vsimnul jsem si ze Capo ma vzadu u diag konektoru stejny odpor jako melo Pego...souvisel s predstihem a tim padem s emisema.Vymenou puvodnich 4,7 za 10 kohm se trosku zmenil tah motoru.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
25. bře 2016 15:02 #3607 od FonziETV
Odpověděl FonziETV pro téma TuneECU
Tady se odporem nic nemění. Není to karburátor! To co myslíš odporem je dioda. A s motorem nemá nic společného. Teda aspon s řízením ne. Jakékoliv ladění nebo změny se řeší přes ECU.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
25. bře 2016 15:47 #3608 od findejs1310
Odpověděl findejs1310 pro téma TuneECU
Jo jo jasne ze to je neco jinyho to ja vim.
Jen ze to vypada stejne :laugh:
Jura

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
01. dub 2016 17:33 #3710 od findejs1310
Odpověděl findejs1310 pro téma TuneECU
Ahoj kluci
Je tu někdo kdo má náladu zjistit kolik procent v tuneecu ukazuje
plný plyn?A jaké napětí je bez plynu a při plným??
Dikec komukoliv
Jura

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
01. dub 2016 19:10 #3711 od FonziETV
Odpověděl FonziETV pro téma TuneECU
Tak čidlo se stejně nastavovat nedá. Je tam na pevno. Zkus ho změřit ohmmetrem:
při pohledu do konektrou zleva doprava: A B C
A - B 1,2 kOhm +-10%
A - C 1,2 - 2,4 kOhm +-10% (měřit v průběhu otevírání plynu z 0 do 100% otevření)

Chce to vyčistit klapky a pak udělat reset TPS. To co to ukazuje v diag ti může být jedno. Řeš až to bude blbnout. Jinak TPS stojí 6000 :-)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 1.074 sekund
Powered by Kunena fórum